Kursy zawodowe
Hotelowa służba pięter
Tworzenie i utrzymanie pozytywnego wizerunku obiektu noclegowego np. hotelu w dużej mierze zależy od czystości tego miejsca. Dlatego też przygotowanie do pracy personelu zajmującego się housekeepingiem, czy Działem Służby Pięter jest jednym z najważniejszych wymogów. Priorytetem jest znajomość i zrozumienie hotelowych standardów i procedur.
Cel kursu
- Podniesienie kwalifikacji zawodowych poprzez doskonalenie organizacji i techniki pracy
- doskonalenie kultury obsługi
- kształtowanie postawy etyczno-moralnej
- opanowanie sztuki rozmowy z gościem
- doskonalenie umiejętności zachowania się w sytuacjach szczególnych
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest zarówno do osób indywidualnych, planujących pracę w hotelarstwie, pracujących w hotelach, pensjonatach i innych obiektach noclegowych jak również dla firm, które chcą zwiększyć kwalifikacje swoich pracowników.
Program szkolenia
- Hotelowa służba pięter w strukturze obiektu
- Wizerunek pracownika hotelu – wywieranie dobrego wrażenia na Gości
- Współpraca z innymi działami obiektu hotelowego – praca zespołowa i dobra komunikacja
- Profesjonalizm służby pięter
- Dyskrecja w zawodzie
- Podstawowe role i obowiązki służby pięter
- Obsługa gościa w obiekcie hotelarskim – prawa i obowiązki
- Gospodarka kluczami
- Organizacja pracy i komunikacja z gościem
- Psychologiczne aspekty obsługi gości
- zachowanie w sytuacjach trudnych i konfliktowych, postawa asertywna, rozpatrywanie zastrzeżeń i obiekcji gości
- Odpowiedzialność materialna pracowników za mienie i zdrowie gości hotelowych
Liczba godzin: 8 godzin
Uprawnienia
Kurs kończy się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, wydanego zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U.poz.186).